Ez is egy jópofa reklám (lehetne), bár nem túl guszti. Az érthető, hogy a gyártó (és a dizájnerek) valami olyasmivel kívántak előállni, ami képletesen és a maga drámaiságában szemlélteti a helyzetet, ám követhették volna Micimackó példáját és előbb gondolkodhattak volna.
Ez itt a Honda autógyár plakátja, amelyben arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a Honda tulajdonosok jobban teszik, ha eredeti Honda alkatrészeket használnak és nem utángyártott no-name cuccokat ("Use original parts." - Használj eredeti alkatrészeket.).
Az alapötlet fenomenális, de jönnek a bibik. Egy: azt, hogy a szerelő a műhely zugában milyen alkatrészt tesz be, nem igazán tudom befolyásolni. De egye fene, ha makacs vagyok megnézhetem.
Kettő: miért kell ehhez egy szinesbőrű modell? Vágom, hogy elefánt és Afrika, de az nem sötétbarna, hanem szürke, szóval egy fehér csávó jobban passzolt volna. Vagy az nem olyan szalonképes?
Három: az agyar nem az orr mellől nől ki, vagyis egy orr-plasztika során anem kerülne felhasználásra, még akkor sem, ha egy elefánt is lenne a donor.
Négy: érthető a gyártói igyekezet, de azért au utángyártott alkatrészek elég szépen elmuzsikálnak, semmiképp sem ilyen drasztikus a különbség.