Nemrég (na jó, decemberben) ígértem, hogy mutatok egy olyan reklámot, ami túlzásokba esik, méghozzá erősen. Íme itt a Nivea körömlakk hirdetése, amelyről korábban azt gondoltam, hogy pontosan beletartozik ebbe a túlzó-kategóriába. De...
Ügyes marketing-fogás, hogy vesszük a termék alapfunkcióját és valamilyen humoros-kreatív módon kihangsúlyozzuk azt, illetve leleményes túlzásokkal ábrázoljuk. Nyilván itt is ez volt az elképzelés és ismerjük el, tökéletes példa lett. Az ötlet ötletes, a képi megjelenés látványos.
Könnyű lenne azt mondani, hogy körömmel konzervet nyitni nem lehet, de pont ez a hihetetlenség az, amely ráírányítja a figyelmet a termékre. Kezdeti kétségeim elillantak, végül is egy remekbeszabott reklám ez, még ha tovább is gonduljuk azt az apróságot, hogy ilyen erős körömmel mi minden mást lehetne csinálni és hogy ez vajon jó lenne-e nekünk...