Már többször említettem, hogy léteznek olyan produktumok, amelyeket nagyon nehezen lehet reklámozni. Azt hiszem a most bemutatásra kerülő hirdetés is egy ilyen lehetetlen küldetésre vállalkozik, a reklámozott termék ugyanis egy igen speciális (értsd: szűk kört érintő) dolog - hegymászókötél. Ha lapáttal vernének, akkor sem jutna eszembe ilyet reklámozni, de nem is lett belőlem marketing-guru.
A kép igen egyszerű, két sziklafal (mi más is lehetne), köztük áthidalhatatlan szakadék és szakadt kötél (ez furcsa mondat lett). Maga a vizuális élmény érdekes, ellenben nem teljesen világos, hogy a rémtörténetből (Horror Story), hogyan lesz hőstörténet (Epic Story). Jelen pillanatban ugyanis a szakadt kötelek nem túl biztatóak, még akkor sem, ha a baloldali kötél elég hosszú a szakadék áthidalásához. A szlogen azt mondja, hogy "Safety above all.", ami értelmezhető szó szerint "Biztonság mindenek felett." (vagyis a hegyek felett), vagy átvitt értelemben, miszerint a biztonság az első és legfontosabb. Szerintem el lett találva.
Apróbb hibái ellenére nekem tetszik a koncepció és a próbálkozás egy ilyen termék hirdetésére. Miután nemcsak marketinges nem vagyok, de hegymászó sem, sosem fogom megtudni, hogy jó-e a Beal kötél, a hirdetés azonban frankó.