Fapados mozi

2013. április 02. 11:05 - reklamfogo

digitallas.jpgMár többször fanyalogtam ehelyen olyan reklámokon, amelyeket csak úgy összeraknak, de nem gondolják át a szubliminális üzenetet, csak a felszínt. Ez a mostani hirdetés is ilyen az NMHH-tól.

Van ugye ez a digitális átállás dolog, amire fel kell hívni a figyelmet, méghozzá pozitív módon, mert végül is arról van szó, hogy aki nem áll át, az nem fog TV-t nézni, ami ugye rossz hír. Ezt a feladatot (az üzenet optimista csomagolását) jól megoldották, de...

Azt állítani, hogy ezzel moziélmény költözik az otthonomba azért erős (és nem költői) túlzás. Azért, mert a TV előtt popcornt eszem, még nem érzem magam moziban (ha kóla is van hozzá, akkor sem). Másrészt a hirdetés nyilván arra próbál utalni, hogy sokkal jobb képminőségem lesz a digitális TV műsorral, mintha a moziélmény és a képminőség között valamiféle szoros összefüggés lenne. Nem tagadom, hogy ez is szempont, de a lista utolsó helyeinek egyikén foglal helyet.

Egyszóval a felszínen érthető a hirdetés, de alábukva már igencsak elnagyolt, leegyszerűsítő, ötlettelen és naiv. Vagy én.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr275188458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása