Már többször fanyalogtam ehelyen olyan reklámokon, amelyeket csak úgy összeraknak, de nem gondolják át a szubliminális üzenetet, csak a felszínt. Ez a mostani hirdetés is ilyen az NMHH-tól.
Van ugye ez a digitális átállás dolog, amire fel kell hívni a figyelmet, méghozzá pozitív módon, mert végül is arról van szó, hogy aki nem áll át, az nem fog TV-t nézni, ami ugye rossz hír. Ezt a feladatot (az üzenet optimista csomagolását) jól megoldották, de...
Azt állítani, hogy ezzel moziélmény költözik az otthonomba azért erős (és nem költői) túlzás. Azért, mert a TV előtt popcornt eszem, még nem érzem magam moziban (ha kóla is van hozzá, akkor sem). Másrészt a hirdetés nyilván arra próbál utalni, hogy sokkal jobb képminőségem lesz a digitális TV műsorral, mintha a moziélmény és a képminőség között valamiféle szoros összefüggés lenne. Nem tagadom, hogy ez is szempont, de a lista utolsó helyeinek egyikén foglal helyet.
Egyszóval a felszínen érthető a hirdetés, de alábukva már igencsak elnagyolt, leegyszerűsítő, ötlettelen és naiv. Vagy én.