Természetes kritika

2013. október 15. 10:54 - reklamfogo

naturalle.jpgEgyszer kaptam egy olvasói e-mailt, amelynek rövid lényege az volt, hogy 1. könnyű kritizálni más munkáját, 2. én vajon milyen reklámokat tudnék készíteni? Válaszom, ugyancsak tömören, az volt, hogy 1. szidni könnyű, kritizálni nehéz, 2. valószínűleg borzalmas reklámokat készítenék és éppen ezért nem is készítek. Ez csak azzal kapcsolatban jutott eszembe, hogy most megint kritizálni fogok.

A Naturalle hirdetése kommunikáció szinten rendben van, gyakorlati célját eléri, hiszen átadja a szükséges információkat: termék, cég, akció, honlap for more info. Habár nem igényel túl nagy asszociatív képességet és kreativitást, elfogadható a képi illusztráció a fiatal párral, bőröndökkel és egy reptéri terminálos-felhős háttérrel. A szlogen ugyanakkor elcsépelt, és a termékskála naturális felsorakoztatása a XXI. században már nem kívánatos.

Ami azonban igazán fáj ebben, az az összkép. Ami nincs. Semmi nem fog meg benne, gyakorlatilag azért vettem észre, mert több mint négy percet kellett várnom a metróra. Illetve azért, mert a "Nyerjen két személyes álomutazást!" egy új elem a magyar marketingfogások között, mivel magyarul azt jelenti, kettő darab utazást nyerek és nem egyet! Ha "kétszemélyes" utazás lenne, akkor egyetlen útról volna szó, amely két fő részére szól. Nem tudom a Fogyasztóvédelem kinek adna igazat, ha ragaszkodnék a két utazáshoz.

Igen, ilyen szőrszálhasogatóvá tesz valakit egy (nyelvész irányultságú) bölcsészdiploma...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr645569667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása