Tisztán látjuk

2013. december 10. 09:30 - reklamfogo

Handy-Andy.jpgAhogy hallom, elkezdődött ismerőseim között a karácsonyi készülődés és ennek egyik fontos eleme a takarítás. Egy kis segítség nekik ez a hirdetés a Handy Andy nevű tisztítószerről, bár nálunk nem kapható.

A reklám persze némi túlzással operál, hiszen ilyen tükörfényesre csak a számítógépes grafika suvickolja a csempét, rongy és szivacs nem. Ugyanakkor ez a túlzás nem megy túl a humor és az ötletesség határán, mint mások. Tulajdonképpen annyira magától értetődő és letisztult üzenet, hogy nem is kívánkozik mellé semmilyen magyarázat. A szlogen, "Tough cleaning, beautiful results.", azaz "Erős tisztítás, gönyörű eredmény." is sokkal inkább csak azért van ott, hogy megmutassák, nem csak grafikában vagyunk a toppon, hanem fogalmazásban is.

Ami ebben a reklámban ettől eltekintve megfogott, az maga az ötlet..., miért nem lehet ilyan falba-olvadó tükröt készíteni? Szerintem nagyon cool megoldás lenne. Tükörcsempe néven akár idén Karácsonyra is piacra dobható...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr345684146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása