Itt van a hó, ezért alkalomhozillő hirdetés következik - nyilván hóval. És persze a rideg valósággal, mert eszmei mondanivaló nélkül nem megyünk semmire.
Az Üdvhadsereg plakátja látható a képen, havs park, középpontban egy üres pad... azaz csak látszólag üres, mert ha jobban megnézzük, akkor látható rajta egy alvó hajléktalan. Nagyon jól álcázza őt a hó, szinte észrevehetetlen. A szlogen is erre hívja fel a figyelmünket: "We see what most don't.", vagyis "Mi látjuk, amit legtöbben nem."
Azt nem mondanám, hogy a hirdetésen szembeötlő a középpontba állított társadalmi probléma, de kétségkívül érzékeny területre mutat rá. Ami ebben a hirdetésben mégis elismerést érdemel, az az, hogy igényes grafikával és gondolatébresztő ötletességgel próbálja felhívni a figyelmet, ahelyett, hogy a képünkbe tolná a zord valóságot egy hajléktalan totálplán arcával. Mert ugye attól mindenki illedelmesen elfordítja a fejét, de erre talán odafigyel és elkezd gondolkodni, és esetleg támogatja is azokat, akik segítenek a rászorulókon.