Megszokhattuk, hogy a filmeket óriási reklámkampány előzi meg, ez nem is lenne feltűnő. De egy mozi hirdetése már mindenképpen ritka falat. A belgiumi Utopolis mozihálózat ezzel az ötletes képpel szeretné becsalogatni az embereket.
"Reality sucks.", mondja a szlogen, amit neme egyszerűséggel úgy adhatnánk vissza becses anyanyelvünkön, hogy "A valóság szívás." És tényleg, ami jól nézett ki a falnyi vetítővásznon, az nem mindig frankó a való világban. Stílusosan mondva a valóság nem mindig sirály... bár itt éppen túlontúl is sirály...
Bár azért egy nagy különbség van: a moziban ezt csak látjuk és elképzeljük, milyen is lehet, a valóságban pedig átélhetjük. Egy ilyen sirályságnak az esélye eléggé csekély. De ha nem ragadunk le ennél a példánál, akkor tényleg jobb ha moziba megyünk és nem maratjuk meg magunkat egy radioaktív pókkal, nem csöppenünk bele egy jó kis marslakó invázió kellős közepébe vagy nem vívunk tűz- és ökölpárbajt a Feláldozhatókkal.