Vannak olyan cégek, amelyek szeretnek titkolózni, mások talán kommunikációs nehézségekkel küzdenek. A legrosszabb kombináció esetén mindkét eset igaz. Ezt a bölcsességet illusztrálva, a múltkori, meglehetősen direkt üzenetű, reklám után, következzen egy kevésbé alapeset.
A Freddy nevű cég, amelyet neve alapján sokmindennek, de olasznak a legkevésbé gondolnánk, sportruházatot és szabadidőruhákat gyárt. Ezzel a háttértudással persze nem meglepő, hogy az olasz olimpiai tornászcsapat egyik támogatója és ennek igyekszik is nyilvánosságot adni. Elismerem, hogy a grafikai megjelenítés elsőrangú, bár a sok vonalzó láttán először valamilyen írószergyártó cégre tippeltem Freddy-t.
"Make all my ambitions turn into precision" mondja a szlogen, amelyet úgy adhatnánk vissza ékes anyanyelvünkön, hogy "Váltsd minden ambíciómat pontossággá", de bevallom ez angolul messze jobban hangzik, mint magyarul. Ehhez passzolna is a vonalzó, de a Freddy ruházatban utazik.
Egyszóval bár maga a reklám látványos és ötletes, vajmi kevés köze van a sportruházathoz. Bár lehet, nem is volt cél, hogy kifejezzék a szponzorcég profilját. Akkor viszont perfecto!