Kicsit pici

2014. december 28. 19:01 - reklamfogo

fordnapoleon.jpgÉrdekes lenne bepillantani egy-egy reklám születésének folyamatába, különösen a vajúdás idején. Olyan szívesen hallanám, hogy mi hangzik el egy-egy ötlet megbeszélésekor, és milyen pro és kontra érvek feszülnek egymásnak. Például az itt látható Ford Edge hirdetése sem hiszem, hogy sima szülés volt, és igazán kíváncsi lennék, mivel sikerült végül meggyőzni a marketingszakembereknek a menedzsmentet.

A hirdetés nagy részét egy Napóleonról készült rajz, illetve a mögötte feszülő térkép tölti be, maga az autó csak szerényen húzódik meg a lábjegyzetben. Ezzel nincs is semmi probléma. A szlogen azonban sokkal karcosabb: "Who you callin' tiny?", azaz "Kit nevezel te kicsinek?". Ez kétségkívül vicces, de a tréfának már egy kicsit az a fajtája, amely egyesek számára akár sértő is lehet. Végül is a francia történelem egyik meghatározó alakjáról van szó, akinek megítélése nem egyértelműen elutasító.

Ha még el is tekintünk a vicc élétől, akkor is joggal merülhet fel a kérdés, ugyan mi köze van ennek az autóhoz? A Ford Edge egy amolyan városi terepjáró, szóval kicsinek nem nevezném. Ugyan az apróbetűs szöveg azt mondja, hogy "Pici motor, nagy teljesítmény", ám a látszat alapján ítélünk (különösen egy reklám esetén) és nem a technikai paraméterek alapján. (Az EcoBoost modell 2000 köbcentis, szóval nem kicsi... persze ez viszonyítás kérdése.)

Szóval ez az ötletesnek gondolt reklám annyira nem talált, inkább süllyedt.

Szólj hozzá!
Címkék: Sajtó Autó Print

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr527017695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása