A marketing egyik alaptörvénye, hogy légy az első. Ha más követ vagy másol, hiába jobb, akkor is te voltál az első, az úttörő, és ez komoly versenyelőny. Ám, mint az a mai posztból kiderül, néha ez a szabály érvényét veszti.
Azt ugyan nem tudom, hogy ki volt a legelső ebben a kategóriában, de amikor a gyorséttermek és egyéb vendéglátóhelyek elkezdtek ingyen Wi-Fi-t adni, megjelentek a reklámok. Az egyik ilyen korai versenyző a McDonald's krumplis Wi-Fi hirdetése volt, amely kétségkívül nagyon ötletes.
Aztán jött a Brucciani kávézó az itt látható reklámmal, és úgy vélem, übereli a krumplisokat. Míg a McDonald's reklámja kicsit erőltetett, hiszen a hasábburgonyák meglehetősen ritkán veszik fel maguktól a bemutatott alakzatot, addig a Brucciani megoldása természetes. Nem mintha valaha is használtam volna ingyen Wi-Fi-t bárhol is, de az tény, hogy a kávézó hirdetése kifinomultabb.