Azt hiszem az általam látott legeredetibb kutyatáp reklám kerül fel most a blogra. Természetesen nem csak arról van szó, hogy maga a kép mennyire figyelemfelkeltő, hanem az egész koncepcióról. A Nutribalance úgy gondolta, hogy csavar egyet a jól bevált recepten, és nem azt kezdi ecsetelni, hogy milyen jó az ő tápjuk, mert mindenki ezt csinálja és az már uncsi.
Az ötlet a szlogenben van elrejtve: "Bad food, bad dog.", azaz "Rossz étel, rossz kutya." Vagyis ha azt szeretné a gazdi, hogy ne történjenek a képen látható "balesetek", akkor jobban teszi, ha megfelelő táppal eteti a kedvencét. Mondjuk Nutribalance-al. (Mondjuk a környezet nem arra utal, hogy nagyon spórolós a gazdi, de természetesen lehet, hogy éppen a kutyatápon megtakarított pénzen vette a csecsebecséket a szobába.)
Szeretem, amikor egy cég nem sajnálja a látványt és a kreativitást egy-egy reklámtól, még akkor sem, ha maga a termék nyilvánvalóan nem igazán igényli a különösebb felhajtást. Ezzel nem a kutyatápot vagy a gyártót akarom lekicsinyíteni, de valljuk be, egy ilyen igényes hirdetés inkább a luxuscikkeknek jár. Szóval ez egy dicsérő megjegyzés akart lenni, még ha nem is úgy hallatszik.