Nagy öröm a kisgyermek a házban, ám időnként a szülőknek szembesülniük kell kicsinyük mérhetetlen kreativitásával, amely nem minden esetben tölti el őket kirobbanó örömmel. Mint például az, ha anyuci kedvenc nyári ruhácskáját a kislány alapanyagnak használja saját babájának öltöztetéséhez. Valljuk be, ez súlyos probléma, különösen apukának, mert rohanhatnak másik rucit venni.
Az ilyen, és ehhez hasonló balesetek megakadályozására készítette a Chicco ezt a zárat, ami megakadályozza, hogy a gyermek kinyissa a szekrényt, és így azt is, hogy divattervező hajlamait idejekorán kiélje - hozott anyagból. Úgy gondolom, a Chicco marketingesei ötletes és képletes példát találtak eme kis műanyag szerkezet reklámozásához: érthető, vicces és kreatív.
Külön felhívnám a figyelmet a jobb alsó sarokban alkalmazott vizuális megoldásra, miszerint egy olló vágja fel a hátteret, hogy kibukkanjon a termék és a szlogen. Ez utóbbi egyébként már korántsem nevezhető kreatívnak, (egyszerűen csak közli velünk, hogy ez a zár biztonságban tartja a ruhánkat a gyerekek elől), talán a képnél elfogyott az ötlet.