Nos, elrepült a Télapó vagy a Mikulás, kinek melyik megnevezés esik jól ideológiailag. Televolt a puttonya, mindenkit kiosztott és most egy évig elvan magában.
Eme frappáns felvezető után térjünk rá a mai fogásra, természetesen egy Télapós reklámra. Bár első pillantásra úgy tűnhet, egy rendőrségi kihallgatáson ül erősen megfakult ruházatú jótevőnk, a látszat csal. Nincs itt másról szó, mint egy bánkódó és önmagát marcangoló Mikulásról, aki nagyon mérges magára, amiért a ruháját nem a megfelelő mosóporral mosta, ezért így járt.
Bezzeg, ha Omino mosóporral mosta volna! Mert akkor még most is piros volna! Azért valljuk be, elég ho, ho, ho, ötletes reklám, legalábbis túlmutat az ünnepi hangulaton, kólán, cigarettán és gyerekjátékokon. A szlogen azonban ennél is jobb: "Try to be good, at least with colours", azaz "Próbálj meg jó lenni, legalább a színekhez". Kabumm!