Az tény, hogy a jó reklámok egyik ismertetőjegye a humor. Megfelelő mértékben adagolva hihetetlen módon fel tudja dobni az ötletünket és ezzel magát az egész reklámot. Ugyanakkor önmagában a tréfa nem garancia a sikerre, el is lehet rontani a viccet. Nagyjából ezek a gondolatok fogantak meg bennem az alábbi Doritos chips reklám láttán.
Szöveg tulajdonképpen alig van benne, semmi különösen frappáns, mondhatni csak a szokásos. Kiderül például, hogy a babával minden rendben van és bármelyik pillanatban megszülethet. Erre húzták rá a chipses ötletet, ami egész jó, bár a pasi érdektelensége és "vicces" chiprángatása egyáltalán nem annyira nevetséges, pláne egy várandós nő szempontjából.
De a "legjobb" a vége, a slusszpoén, a humor-csúcs, amikor a pici kirúgja magát az eldobott chips után. Ez belőlem is azt a reakciót váltotta ki, amit a filmen láthatunk: áááááááá... csak nem éppen pozitív értelemben, hanem úgy, hogy ez nagyon gááááááz! Szerintem ékes példáját látjuk itt a rosszul elsült poénnak, még akkor is, ha csak a bátraknak ajánlják ("For the bold." mondja a Doritos szlogenje, azaz "Csak a merészeknek".)