Mellékhelyes kérdés

2016. július 14. 15:29 - reklamfogo

imodiumwc.jpgTalán a "mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás" dilemmájához hasonlítható léptékű az a kérdés, hogy lehet-e egy toaletten ülő és éppen dolgát végző személyt reklámokon megjeleníteni. Nos, a választ mindenki fogalmazza meg maga, addig is itt van egy igennel szavazó cég, az Imodiumot gyártó Johnson&Johnson hirdetése.

Hófehér trónon, rózsaszín (mi más, hiszen a láma óta tudjuk, hogy ez egy női szín) bugyiban és persze még rózsaszínebb cipőben foglal helyett fejét (és felsőtestét) vesztett modellünk és csak találgathatunk, pontosan mi célból kereste fel eme remek helyet. Mindenesetre árulkodó, hogy oda van kötözve. A szlogen, "Set yourself free", picit talán segít, hiszen azt jelenti, "Szabadítsd fel magad". 

Addig is, amíg elhatározzuk magunkat az elején feltett kérdésben (nem a tyúkosban), az itt látható reklám szerintem ötletesen mutatja be a termék rendeltetését. Ugyanakkor nem vagyok teljesen biztos benne, hogy délutáni ejtőzés közben, netán egy probiotikus joghurttal a kezemben, szívesen szembetalálkoznék egy ilyen vizualitású hirdetéssel kedvenc képeslapomban, vagy éppen a metrót várva érdeklődve szemlélném ezt a képet 12 négyzetméteren. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr508889414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása