Villantósdi

2016. október 11. 06:21 - reklamfogo

ragogumi.jpgAttól még, hogy gerilla, még nem biztos, hogy jó. Talán így foglalhatnám össze az itt látható Wrigley&Starbucks kompozíciót. Az ötlet alapja a poharak alján lévő üres felület hasznosítása, ami remek kiindulópont. Végül is ezeket a részeket gyakran látjuk, és miért is ne használhatnánk fel valamire... mondjuk egy ötletes reklámra.

Nagyjából ennyi lenne a pozitívum, mert a megvalósítás már nem lett ennyire frappáns. Az rendben van, hogy a vakító fogsort kellene villantani, de miért ez a túlzó nagyítás? Elvégre nem vizet iszunk a Starbucks-ban, hogy optikailag előállhatna ez a kép. Hogy jobban látható legyen? Oh... hacsak az nem.

Amikor ezt a képet megláttam, éppen nem ettem vagy ittam, mégis gusztustalannak találtam. Azt inkább el sem képzelem, ha evés vagy ivás közben villan rám egy ilyen vizuális ingerület... mert az nem lenne szép látvány. Egyébiránt bizonyos vagyok benne, hogy meg lehetett volna csinálni ezt esztétikusabban is, és akkor egész jó lett volna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr3211788147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása