Nos, ki kattintott rá a képre a nagyobb változatért, mielőtt elovasta volna a posztot? Csak bátran, nyugodtan, őszintén, senki nem fogja számon kérni. Nem kell szégyenkezni, hiszen épp ez volt a reklámgrafikus célja is: mágnesként vonzani a tekintetet és meglódítani a fantáziát.
Ha az első felindulás után kissé higgadtabban szemléljük a képet, akkor kiderül, hogy csak egy amolyan optikai csalódás áldozatai lettünk, mert ahogy a mondás is tartja: semmi sem az, aminek látszik. Igen, nincs itt semmi pikantéria, ez egy női fodrászat reklámja. A témaválasztás kevéssé a véletlen műve, ugyanis egy olasz műalkotással állunk (ülünk) szemben, róluk pedig Casanova óta tudjuk, hogy nem mennek a szomszédba egy kis pajzánságért (pedig nyilván a franciák is tudnának mesélni).
És ha már kellőképpen kiálmélkodtuk magunkat a pazar vizuális átverésen, szeretném a mélyebben érdeklődő reklámfogók figyelmét felhívni a cég nevében eljetett grafikai húzásra, ugyanis a Capriccio feliratban a két utolsó c betű egyben egy olló fogantyúja is. Elegáns...