Ha az előbb egy néma hirdetést vettem az étlapra, akkor most a tisztesség úgy kívánja, lássunk egy olyan reklámot is, amely épp ellenkezőleg operál: nincs vizuális varázslat, csak a puszta szöveg. Mert így is lehet jó hirdetést készíteni, az nem vitás.
A Clear tusfürdő pusztán a szavakkal teremt mágiát, amelyhez az angol nyelvben kevésbbé járatosak számára némi magyarázat szükségeltetik. A nagybetűs felirat a képzelőerőt megtornáztató szójátékot kezdeményez: A "D_CK" szóképre tíz emberből kilencnek a "dick" szó ugrik be, amely magyarul annyit tesz, hogy "fasz". Erre csapja le a magas labdát a reklám: "Nope. It's just a duck.", azaz "Nem. Csak egy kacsa." (mivel a "D_CK" szóból a DUCK - kacsa - is kirakható).
Persze a reklám nem kárhoztat, és elegánsan megadja a feloldozást: "Feeling dirty? Take a shower.", ami annyit jelent, hogy "Piszkosnak érzed magad? Zuhanyozz."
Kiváló szójáték, nem csak a kacsával, hanem a végén is. És persze mi mással lehetne lezuhanyozni, ha nem Clear termékkel.