Ismét egy korabeli reklám, 1953-ból. Méghozzá egy unikum, sörreklám nővel - nem túl gyakori, különösen nem 60 évvel ezelőttről, amikor még más volt a társadalmi elvárás a nők és a sörfogysztás között.
Ami a hirdetés előnyére válik, az a fekete-fehér és a színes technika ötletes ötvözése (blue ribbon=kék szalag). A kép maga amúgy egy tipikus klisével dolgozik: nem is kell látni, hogy tudd, ez az igazi sör. Ennek némileg ellentmond az alul kiböngészhető szöveg, amely viszont a sör színét és tisztaságát ecseteli.
Másik oldalról a hölgy arckifejezése, illetve egészen pontosan a száj és nyelv egymáshoz viszonyított elhelyezkedése, egyéb asszociációs képeket is felhoz a sör mellé, mondjuk például a fa.... fegylatot (rossz az, aki rosszra gondolt!). Aztán ha már a sör színét ecsetelik, akkor az is lehetett volna szép színes, hogy kiemelkedjen a szürke tömeg(sörök)ből és kedvet csináljon.
Maga a reklám azonban nem túlzó, a Pabst sörök éveken át Amerika legjobb söre voltak és még most is azok. De ez a hirdetés nem sugallja ugyanazt a minőséget.