Nem szentségtörő, de mégis meglehetősen ritka, hogy egy reklám a keresztény vallást tegye meg központi elemévé, pláne kritizáló vagy pikáns beállítással. Ismétlem, van ilyen, de akár a fehér holló. Ezért is merész a McCann Erickson hirdetése, amelyben magát Jézust helyezik a középpontba. A képen az a pillanat látható, amikor Krisztus a kereszténység lehetséges szimbólumai közül a koncentrikus köröket választja, de a reklámügynökség szakemberei a keresztet javasolják neki. A szlogen is ezt erősíti: "You won't be sorry you listened to us.", vagyis "Nem fogja megbánni, hogy ránk hallgatott."
Kétségkívűl találó reklám, mindannyian tudjuk, hogy mi is a kereszténység szimbóluma, bár természetesen semmi ehhez hasonló nem történt soha. Maga a grafika szépen visszaadja a marketinges brainstorming hangulatát, egy amatőr és egy profi is át tudja érezni a meeting fílinget. Talán nem véletlen ez sem, a reklám lehet egy fricska a konkurrenciának is. Grafikailag külön kiemelném a Jézus körül látható fényaurát, amely azért megadja az egész kép emelkedettségét.
Másrészről érdekes, hogy a McCann Erickson pont magát Jézust tette a kép középpontjába, hiszen tudvalévő, hogy a Messiás döntéseit nem szokásos kétségbe vonni, vagy úgymond "jobban tudni" a dolgokat, mint Ő. Az is furcsa, hogy a reklámszakemberek mindegyike fekete ruhában van, ami (ha már szimbolika), nem egy jó színválasztás, hiszen a fekete általában nem a jó oldallal van összekapcsolva. Nyilván lelkület kérdése, hogy ki mennyire veszi istenkáromlásnak a jelenetet, ugyanakkor a reklám a humor fegyverével támad, és nem akar sem ártani, sem nevetségessé tenni.