Régen volt már régi reklám, pótlom is az elmaradásomat ezzel a fekete-fehér hirdetéssel. Érzem a patina illatát.... illetve nem érzem, mert a reklám pont illat-tompítót ajánl.
Egy igazi klasszikust látunk itt, grafikailag és olyan klisékkel, amelyeket a mai dezodor-reklámokban is használnak: bájos nők és macsó férfiak emelik kezüket bátran a magasba a tömegben, mert bizony ama bizonyos helyről csakis kellemes parfümillat árad és nem más.
Ugyancsak látható itt a manapság kedvelt tudományos bizonyíték is, a mikroszkopikus összehasonlítás, ami látványos, de semmit sem bizonyít. És persze az elmaradhatatlan szakszó: respiration vagyis kipárolgás.
Csoda, ha ilyen előzmények után a deo-reklámok alig jutottak tovább a fent vázolt sztereotíp jeleneteknél? Tisztelet a kivételnek és ennek a hirdetésnek itt, mert ez az elsők egyike és mert olyan szeretnivalóan korabeli hangulatot áraszt... ha már szagot nem.