Vannak a reklámokban tabuk. Persze egyes hirdetések feszegetik ezeket, több-kevesebb sikerrel. Nyilván az 50 évvel ezelőtti tabuk ma már nem azok, de vannak örökérvényű dolgok, amelyeket még ma sem szokás.
Az itt bemutatott hirdetés is egy ilyen tabutémát feszeget, a halált, és meg kell mondanom, a tervezőknek nem sikerült jól megragadni a témát. Ez így ebben a formában húzós és nem vagyok bizonyos benne, hogy eléri a célját.
Ilyen reklámoknál mindig elgondolkodom, hogy mi is járhatott a megrendelő és a marketinges fejében. Ki és hogyan ötlötte ki ez a hirdetést? Vagy akik szerepelnek a képen, nekik semmi megjegyzésük sem volt? És amikor elkészült és letették az asztalra, senki nem volt, aki azt mondja: ezt nem kéne? De legalábbis nem így?
Ez egy komor bejegyzés lett, de hát a hirdetés is arra sikerült...