Vannak olyan termékek, amelyeket viszonylag nehéz reklámozni, mert nem túl látványosak, illetve mert nem igazán lehet előnyösen megmutatni őket. Ezen termékek egyike az óra. Valami oknál fogva az a nézet terjedt el az órások körében, hogy mégis reklámozni szeretnék a produktumot, márpedig komoly nézőpontból, nem pedig a vicces fajtából. Ehhez pedig mindig egy híres emberben találnak partnerre.
Az itt is látható hirdetés remek példája ennek az ideának, a képen maga Leonardo DiCaprio reklámoz egy órát. Ilyenkor mindig az a kédés merül fel bennem, hogy tényleg ilyen órája van Leonardo-nak és tényleg vett egyet a saját pénzén az üzletben? Vagy ez bónusz a reklámfotóhoz? Esetleg nem is kap ilyet, de 10% kedvezménnyel megveheti? Persze tudom, hogy azért, mert valaki az arcát adja, még nem biztos, hogy a termék használója, élvezője. De akkor is - és a hitelesség smafu?
Amúgy a reklám nem szép, nem izgalmas és nem csábít vásárlásra. Legalábbis engem nem... nem is vagyok jó célcsoport.