Régen volt már régi - orvosoljuk. Legyen is akkor mindjárt egy egészségügyi témájú reklám, mert bizony jóanyáink is odafigyeltek a medicinákra. Az itt tetszelgő hirdetés több szempontból is érdekes, talán még állatorvosi lónak is beillik.
Mindjárt az első maga a vizuális megjelenés: csak semmi fakszni, "straight to the mind", vagyis egyenesen tolja az üzenetet az agyba, minden körítés nélkül. Nincsenek rajta figyelemelterelő dizájnelemek, ez itten komoly dolog.
Ugyanezt teszi a felirat is, amely magyarul eképp hangzik: "Azt hiszed csak a te csajod, de lehet, hogy mindenki csaja." Bizonyos szempontból érhető okból a hiszed szó alá van húzva, de valami megfoghatatlan okból a de talán mindenki is. Akkor már inkább a "te" és a "mindenki" szavakat kellett volna kiemelni...
Aztán maga a medikus szöveg, ahol nyoma sincs a mostani tudományos megfogalmazásnak és magasztos meggyőzésnek, csak közli velünk a megmásíthatatlan tényt: a termék (az a Propyakármi) megelőzi a nemi betegséget.
Oké, értjük.