Pedig most valami ütőset, érdekeset és jót kerestem - de ezt találtam. Nem is tettem volna ide, ha nem ez is egy távol-keleti reklám lenne, és azoknak mostanság nem tudok ellenállni, lévén testközelből látom őket.
Node a lényeg... volt már szó gusztustalan reklámokról a blogban, ez itt a második példa arra, hogy mit nem kellene. A hirdetés Indiában készült és bármily hihetetlen is, egy fényképezőgépet van hivatva reklámozni. De hogyan?
A szöveg szerint az új Samsung kamera "ultra motion capture" funkcióval üzemel, vagyis rendkívül gyors képkészítésre alkalmas. Ez volna hivatva vizualizálni a kép, de az eredmény pocsék és visszataszító. Tényleg vennél egy fényképezőgépet ennek a hiredtésnek a sugallatára? Ráadásul mitől tört derékba szegény pára karrierje (mellesleg mit is takarított éppen?)? Annyira már nem ultra gyors a kamera, hogy azt is mutassa?
Csak remélni tudom, hogy az elkövető dizájner pályája is ily gyorsan és kíméletlenül ért véget a cégénél.