Már volt a blogon szó a kóláról, akkor egy korabeli reklámon, most viszont egy friss hirdetésen, így a nagy nyári hőségben üdítőleg. A Coca Cola Light-ot reklámozó hirdetés a minimalizmus jegyében fogant, minek is kellene egy jól ismert terméket túlspilázni?
Maga a kép rettenetesen egyszerű és pusztán a vizuális megjelenésével kívánja kifejezni, hogy ez tényleg "lájtos" kóla, hiszen még a gravitáció sem tudja a pohárba csalogatni. Csak egyetlen apró észrevétel ötlik fel (persze csak a gondolkodó reklámfogyasztók körében). Mégpedig ha a kóla annyira könnyű, hogy így elszáll, akkor mégis hogy a (pi...) pokolba igyam meg?! Vagy ha valahogy mégis sikerül (mondjuk az ivókutak mintájára) magamévá tennem a lét, akkor én is felemelkedem? Tuti tipp: Red Bull Coca Cola Light-al, felrázva és nem keverve.
Mindazonáltal ne fanyalogjunk, a reklám egy tökéletes grafikai ötlet és marketing szempontból is elitalálat. Egészségünkre!