Egy hónappal ezelőtt indult az óriási nyereményjáték, amire két megfejtés érkezett - elég sovány eredmény, de köszönet mindkét kommentelőnek érte. Sajnos egyik megfejtés sem volt helyes, de a képre pillantva érthető is, hogy nem a sampon volt az első gondolatuk (megjegyzem nekem sem a hajápolás jutott eszembe a kép láttán).
De, mint azt a bemutatott teljes hirdetés mutatja, ez itt bizony egy Pantene samponreklám. Felteszem a vizuális megjelenést az indokolta, hogy a nők úgyis a hajat nézik, a férfiak meg amúgy átlapoznának, de a mellben erős megjelenés miatt alaposabban szemügyre veszik a hirdetést és hátha kedvet kapnak, hogy nejüket/barátnőjüket meglepjék egy flakkon samponnal.
Most mit mondjak eme szenzációs Pantene marketing-fogásról... talán azt, hogy egyáltalán nem biztos, hogy a reklám rábírna a samponvásárlásra. Mindenesetre a kép előkelő helyet foglalhatna el autószerelő-műhelyek falán, fiú öltözőszekrények belsejében és a kiskatonák is örültek volna neki annak idején. Szerintem nekik is a sampon lenne az utolsó, ami beugrana erről a képről.
Ja, és tiltakozunk a női test bizonyos nemi jellegzetességeinek ennyire erőteljes kiemelése ellen, amely burkolt szexualitásával kívánja felhívni a figyelmet egy olyan termékre, amelynek a kidomborított testrészhez amúgy semmi köze sincsen. (Azt hiszem jogásznak kellett volna mennem, ez annyira szép mondat lett...)