Érdekes, hogy bizonyos dolgokat úgy is lehet reklámozni vagy hirdetni, hogy az adott termék vagy szolgáltatás nem is bukkan fel a hirdetésen. Csak a marketinges többség hiszi azt, hogy márpedig a produktumot meg kell mutatni, mert máskülönben a célcsoport nem veszi a lapot.
Álljon emitt egy olyan reklám, amelyen mondhatni semmi sem látszik egy felrepedt faldarabon kívül. Érthető is a guruk ódzkodása: mit akar reklámozni egy ilyen faldarab? Elolvasván a feliratot, fény vetül az éjszakába: "Why risk it? Use professionals." vagyis "Minek kockáztatni? Használjon profikat." Aha, szóval ha nem akarom hogy ez történjen, akkor kell a reklámozot... micsoda is? Xpress Movers, vagyis az Xpress költöztetők.
Nohát, lássunk csodát! Értelmet nyer a lehorzsolt fal és a kép tökéletes szimbiózist alkot a szöveggel. Vagy van olyan, aki nem érti? Pedig nincsenek rajta erőlködő szállítómunkások, teherautók, vigyorgó család, szexi csaj és hasonlók. Na igen, így is lehet.