Figyelemre és elismerésre méltó a marketingesek azon törekvése, hogy humorral fűszerezzék mondandójukat és az adott -amúgy egyáltalán nem vicces- terméket is megpróbálják felhumorosítani. Azonban ebbéli törekvésük néha rosszul sül el, legalábbis a tudatos reklámfogyasztók körében.
Mert íme egy távcső hirdetés a Bynolit cégtől, amely tagadhatatlanul vicces és kiemeli a távcső elképzelhetetlenül nagy hatékonyságát. Gondolom a marketingesek dörzsölték a kezüket és az igazgató elismerően csettintett. Semmi felirat, a kép magáért beszél. Humoros, szexi és tökéletesen átadja az üzenetet: ezzel a távcsővel bárhol, bármit.
Elképzelhető, hogy valami segéd-aszisztens próbált valamit mondani, de a pezsgősüveg durranása elnyomta a hangját. Pedig olyasvalamit hebegett, hogy az rendben van, hogy sarkkutató barátunk a távcsővel kiszúrta a floridai napozó csajt, de az hogy szúrta ki őt? És ha történetesen neki is volt egy ilyen távcsőve, akkor is, hogy ért ide ilyen gyorsan, hogy lehúzza a megérdemelt pofont?