Most egy igazán ritka, mondhatni egyedülálló, reklám kerül terítékre. Eme különlegességét azzal (is) vívta ki, hogy az általános gyakorlattal ellentétben nem egy nő a "szenvedő" alanya, hanem egy férfi.
Nem panaszkodhatunk a vizuális megjelenésre, elég szókimondó és durva, amolyan "a metrón ülve gyorsan továbblapozok, de az irodában azonnal megnézem alaposabban" fajta. A kép igazából nem nagyon leplezi le magát a terméket (bár a logók sugallják a bennfenteseknek). Egy számítógépes játékról van szó, egy fantasy szerepjátékról, amely hasonló vizuális elemekkel operál, mint amit a hirdetésen is látni.
A szlogen már beszédesebb: "Egyetlen kínzóbb dolog van, mint a Deathtrap (Halálcsapda) játékkal játszani. - Nem játszani vele." Nos igen, játékfüggő embereknek valóban kevés kínzóbb dolog lehet. Dícséretére legyen szólva a gyártónak, hogy bár humorosnak szánják, de igaz: "You've been warned.", vagyis "Figyelmeztetve lettél." Ami talán a későbbi kártérítési perek elkerülése végett lett odaírva.
Összességében nem egy lenyűgöző hirdetés, de a reklámokban megszokott klisék megfordításával és a megrázó képi elemekkel érdekeset hoztak össze a fiúk (vagy a lányok).