Természetes... vagy nem?

2010. november 18. 14:21 - reklamfogo

aquametro.jpgEz csak egy rövid bejegyzés lesz, mert a mellékelt reklámon nincs mit csámcsogni. Csak szimplán nem értem.

"Vajon hány érték alatt haladunk el utunk során?" A hangsúly itt az alatt szón lenne. Milyen értékekre gondolnak, amelyek alatt haladok el? Az égbolt? Vagy a mennyezet? Vagy mi?

"Valódi érték a felszín alatt." No, ezt értem, ez nyilván a vízre utal, merthogy odalentről jön.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezt a reklámot a metrón látom, vagyis elképzelhető, hogy arra gondolnak, a metrózás során mennyi érték alatt haladok el.

De akkor mi lehet az összefüggés köztem és a víz között? Mert ugye ha az ő logikájukat követem, akkor én=víz, mivel mindketten valami alatt haladunk/vagyunk. Vagy most mi van? (Ha valkinek van ötlete vagy magyarázata, tegye meg, hogy kommentel. Köszi.)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr1004783157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_42792 2010.11.18. 14:45:52

Szerintem itt az eredeti koncepció az volt, hogy a naturaqua=a mélyben rejlő érték (mint ásványvíz), és ezt akarták helyszínspecifikussá tenni (metró). Én is láttam, de eddig nem is tűnt fel a logikai gubanc:) De... talán arra gondoltak, hogy nem minden látható az ember számára, ami érték. Ha a föld alatt vagyunk, akkor ez éppen a föld feletti világ (parlament, műemlékek stb.). Tehát naturaqua=mélyben rejlő érték=olyan érték, amely nincs a szemünk előtt. Ez lehetett a szándék, nem? Mit gondolsz?

Ismeretlen_112704 2010.11.22. 19:25:18

[Zs.](#10977944) Én is csak azt tudom elképzelni, hogy arra gondoltak, amikor a metróban vagyok (vagyis a föld alatt), akkor értékek alatt haladok el, mint a víz. Bár én megnézhetem az értékeket, ha akarom, hiszen mehetek a felszínen is, ami ugye a vízről nem mondható el. Az érvelésed értem és hajlok is elfogadni, de akkor ez egy amolyan jó kis logikai feladvány, ami egy metróban unatkozó lélekbúvár-filozófia hajlamú utasnak bizonyosan érdekes perceket szerez, a többiek meg olvassanak Metropol-t :-) Asszem lelepleztük a Naturaqua összeesküvést!

Ismeretlen_42792 2010.11.30. 14:24:33

De le ám!:)
süti beállítások módosítása