Érdekes élvezetet nyújtanak azok a hirdetések, amelyek valamilyen extremitással jelennek meg, de mégsem elrugaszkodottak a valóságtól. Ha emellett poénosak is, akkor meg pláne nyerők - nálam legalábbis.
Nézzük ezt a mostani példát. Ki nem kapott még tettlegességig fajuló dührohamot, amikor az a nyamvadt gép pont akkor kezd szórakozni, amikor nekünk a legsürgősebb és legfontosabb másolni vagy nyomtatnivalónk van? De az nyilván extremitás, hogy kalapáccsal nekiesnénk gyűlöletünk tárgyának - vagy valaki már próbálta?
A poén pedig az, hogy tízből heten biztos azt állítanák, ez itt egy fénymásológép-reklám. Pedig nem. A szlogen mindent elárul: "It's not the printer. It's the paper.", vagyis "Nem a nyomtató. A papír." Vagyis ez egy papír-reklám, de ki ne a nyomtatót/fénymásolót hibáztatná, ha elakad a papír vagy gyatra a minőség?
Szóval ez itt egy gondolatébresztő-mosolyfakasztó hirdetés, a jobbik fajtából. Ütős...