Vámpírkultusz van, ezen nincs értelme vitatkozni. Olyan divatosak, hogy szerintem ha létezne egy, nem pánikszerűen menekülnénk előle, hanem keblünkre ölelnénk. Valószínűleg ezt a trendet akarták kihasználni az OB marketing-gurujai is, amikor elkészítették ezt a reklámot.
Azt nem tudom, hogy a kreatív csapatban milyen volt a nemek megoszlása, de gyanítom, hogy több volt a férfi, mint a nő. Egy hölgy valószínűleg kicsit (nagyon) bizarrnak tartaná az elképzelést, hogy egy tampont valaki a szájába vesz, pláne, hogy azt vérszívásra használja.
Még akkor is, ha a szlogen szerint "Very absorbent", vagyis "Nagyon nedvszívó.", ami érthető asszociáció a vámpír láttán. Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy az emberi tudat egy adott tárgyat, legyen az bármely környezetben is ábrázolva, automatikusan behelyez az eredeti funkciójába is. És ha magunk elé képzeljük a vámpír-vérszívási aktust, és a tampon alkalmazásánák helyét.... na abból semmi jó nem fog születni.
Szóval a viccesnek szánt elképzelés egyáltalán nem jó poén. Bár ki tudja? Ehhez mindenesetre nők véleményét kellene megkérdezni, mint célcsoportét. Valaki?