Újabb társadalmi célú hírdetés következik. Ezúttal egy nemesen egyszerű példa, minden vizuális sokkolás és sokkhatás nélkül. Amolyan intellektuális fajta, ami elgondolkodtat - legalábbis ez lehet a célja. Az eredménye már erősen kérdéses.
Amit itt látunk az a fehér alapon fekete betűk szimpla kombinációja, a letisztult ying és yang, a puritánság tökéletessége. Így több szót nem is érdemes vesztegetni a grafikai megjelenés ecsetelésére.
Hanem a szöveg! "For some this is indoor advertising.", vagyis "Egyesek számára ez beltéri hirdetés.". Ami arra szeretné ráírányítani a nagyérdemű figyelmét, hogy sokan laknak ugye az utcán (hajléktalanok) és az ő számukra az utca a lakás, annak meg ugye van négy fala és a többi kívánatos eleme, amitől az beltérré válik.
Az analógia teljesen érthető és a figyelemfelkeltés eléri célját, ám hogy mit fog eredményezni, az kérdőjeles. Mert ugye ez így egy meglehetős általánosság, amit sokan tudnak. Valahogyan mégsem indít adakozásra, csak egy fáradt grimaszra, hogy hát igen, sajnos ezek mennek (meg a vonat).