Csak a szíved kell (vagy a májad)

2011. február 04. 17:09 - reklamfogo

organ-donation.jpgSzép nővel minden eladható - tartja a marketinges mondás. Vagy gyerekkel és kutyával, tehetnénk hozzá. Ez a reklám az előbbi motivumot ragadja meg, méghozzá furfangos módon. Ezért el is gondolgoztam, hogy ezt is nyereményjátéknak hirdetem meg, hátha több megfejtés érkezne, mint a korábbira.

Szóval a képen egy csinos, fehérneműs hölgy látható, enyhén kihívó pózban. Ettől akár alsónemű reklámmal is lehetne dolgunk, de ez mégsem az - ennyit a sztereotíp gondolkodásmódról. A felirat eligazít "Becoming a donor is probably your only chance to get inside her.", azaz "Valószínűleg donorként van az egyetlen lehetőséged, hogy beléjuss."

Hát igen... ha jól belegondolok, akkor tényleg vajmi kevés esélyem van közelebbi ismeretségbe kerülni a szőkével. Körülbelül annyi, mint hogy az én adományozott szervem bekerüljön az ő testébe (az egyik nulla, a másik egy híján egy).

Ilyenkor az is mindig eszembe jut, hogy vajon a hölgy tényleg szervátültetésre váró alany, vagy csak fotómodell? Elhiszem a nemes célt és megértem a mozgatórugót, sőt még a hirdetés ötletességét és mozgósító erejét is elismerem. De mégis felemás ez az érzés - biztos ez a megfelelő módja ennek?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr74783180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása