Vannak termékek vagy szolgáltatások, amelyek szinte kimeríthetetlen ötleteket szülnek a reklámozásra, ilyenek a marketingesek álmai, mert nem kell sokat kombinálni velük. Például a cigaretta (betiltva), az alkohol (sörben még mehet) és a sport hirdetések.
Itt most egy eltalált reklámot mutatok be, némi furfanggal. Az első pillantásra egy téglafalat látunk egy ajtóval, amelyen valami embléma díszeleg (majd a nagyított képen jobban látod mi is az). Felette az "entry", vagyis bejárat szó áll, míg kicsit odébb, a téglarakás közepén az "exit", azaz kijárat szó tetszeleg. Que?
Miután megtippelted miről is lehet szó, leplezzük le a leleplezendőt. Ez itt nem más, mint egy karateiskola reklámja. Ötletes, egyszerű, vicces, remekül kivitelezett - számomra tökéletes.
Persze kétlem, hogy az első óra után a tanoncok már képesek lennének kitörni egy téglafalat - vagy addig maradnak, amíg nem sikerül? És ha kitörnek, mindig újra kell falazni? Ezeket csak azért mondom, hogy megmutassam, lehetnek abszurd hirdetések is jók, csak ne legyenek túl aszurdak a reklámozandó termékhez vagy szolgáltatáshoz mérten.