A jó bornak nem kell cégér, tartja a mondás, de a mai világban küzdő kegyetlen marketingharcosok tudják, hogy ez nem igaz. Igenis a bevezetett és ismert márkát is reklámozni kell, hogy el ne feledjék és az állandó szem előtt lévés útján a tudatalattinkba ivódjon az üzenet.
Ezért is találkozhatunk például McDonald's reklámokkal, holott azt hiszem a cég és terméke nem szorul sem magyarázatra, sem népszerűsítésre. Ennek ellenére jönnek, látnak és győznek. Az itt látható hirdetés is bizonyítja, hogy vannak még lehetőségek a hamburger-reklámozásban.
Mivel a gyorséttermekben általában fiatalok étkeznek, ezért ők a célközönség és őket csak trendi dolgokkal lehet megfogni. Ezért nyúltak a nagysikerű Sikoly sorozat motívumaihoz az alkotók. "Come as you are" vagyis "Gyere, ahogy vagy", mondja a szlogen, a humort is belekeverve.
Mondjuk nem tudom mit szólnának, ha valaki komolyan venné a felszólítást és valami polgárpukkasztó ruhában vagy stílussal jelenne meg, de felteszem a vevő az vevő és a sorozatgyilkos pénze is csak pénz.