Nem ez az első eset, hogy többplakátos reklámmal találkozom (volt egy magyar reklám, ami három plakátból állt), de kétségkívül az eddigi legötletesebbel állunk itt szemben. A Nike ismét összehozott egy remek hirdetést.
Az első plakát egy áttört házfalat (vagy méginkább házat) mutat, ami a második plakát nélkül elég bizarr, talán értelmezhetetlen is. Amolyan figyelemfelkeltő, hogy valaminek jönnie kell ezután. És jön is, a második plakát mutatja magát a futót, a megfelelő testhelyzetben, aki áttörte a falat-házat.
Azért kedvelem ezeket a hirdetéseket, mert látszik rajtuk, hogy dolgoztak vele: nemcsak az ötlet volt jó, hanem vették a pénzt, fáradtságot stb. hogy ki is vitelezzék. Nem hiszem, hogy ilyen ötletei csak a Nike-nak lennének, szerintem mások is vannak ennyire kreatívak, de a Nike bele is adta, amit bele kell, hogy meg is valósuljon. És ezért vannak utcahosszal előrébb.