A fal adja a másikat

2011. március 21. 09:34 - reklamfogo

nike wall.jpgNem ez az első eset, hogy többplakátos reklámmal találkozom (volt egy magyar reklám, ami három plakátból állt), de kétségkívül az eddigi legötletesebbel állunk itt szemben. A Nike ismét összehozott egy remek hirdetést.

Az első plakát egy áttört házfalat (vagy méginkább házat) mutat, ami a második plakát nélkül elég bizarr, talán értelmezhetetlen is. Amolyan figyelemfelkeltő, hogy valaminek jönnie kell ezután. És jön is, a második plakát mutatja magát a futót, a megfelelő testhelyzetben, aki áttörte a falat-házat.

Azért kedvelem ezeket a hirdetéseket, mert látszik rajtuk, hogy dolgoztak vele: nemcsak az ötlet volt jó, hanem vették a pénzt, fáradtságot stb. hogy ki is vitelezzék. Nem hiszem, hogy ilyen ötletei csak a Nike-nak lennének, szerintem mások is vannak ennyire kreatívak, de a Nike bele is adta, amit bele kell, hogy meg is valósuljon. És ezért vannak utcahosszal előrébb.

Szólj hozzá!
Címkék: Sport Gerilla

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr884783193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása