Húsvét van, nézzünk egy idevágó hirdetést. A húsvéti asszociációs versenybe olyan szavak jutottak, mint nyúl, tojás, csibe, csoki és sonka. Ezek közül itt most hármat mutatok két képen, elrettentő célzattal.
A Zaini csokoládégyár húsvéti kollekciójának két impozáns modelljét láthatjátok a kifutón, realisztikus testábrázolással (mint egy nyúzott csirke/nyúl) és idiotisztikusan kihangsúlyozott szemekkel, amelyek ráadásul véreresek is. Szerintem egy normális családfő ilyen édességet komoly fenyegetések hatására sem adna gyermeke kezébe, vagy csak akkor, ha a Húsvétot mint olyat, egy életre szeretné száműzni a családi ünnepek közül.
Természetesen el tudok képzelni vevőkört ilyen csokifigurákra, csak nem a 16 éves kor alatti korosztálynak, utána meg már műanyagból jobb lenne Helloween-re vagy április elsejére.