Tisztán nem értem

2011. május 10. 11:48 - reklamfogo

lynx-ad-wash-me.jpgVannak olyan reklámok, amelyeket egyszerűen nem értek. Illetve értem, csak azt nem, hogy miért gondolják a készítők, hogy a hirdetés vásárlásra csábít. Vegyük például ezt a Lynx szappan-reklámot.

Adott egy koszos női test egy zuhanyzóban. A hasán felirat: "Wash me", vagyis "moss meg". A Lynx márka férfiaknak készülhetett, legalábbis nem hiszem, hogy egy női szappant ilyen grafikai elemmel reklámoznának (bár manapság bármi megeshet). Ha viszont férfi tusfürdő, akkor a gyártó elképzelése szerint rendkívül jó ötlet, ha egy nő csábít szappanozásra. Ezzel szemben a realitás az, hogy a férfi egyedül áll a zuhanyzóban és magát mossa a szappannal.

Akkor viszont mire jó ez a kép? Gondoljak erre, amikor magam szappanozom? Vagy képzeljem azt, hogy nem magamat mosom, hanem egy nőt? Vagy mi? Végül a sarokban még azt is olvasom, hogy "Get dirty", amit úgy fordítanák, hogy "légy mocskos", szó szerint is vagy átvitt értelemben. Szó szerint nem sok értelme van, mármint hogy azért koszoljam be magam, hogy aztán lemoshassam. Ha átvitt értelemben, akkor még egy nőt is kellene a szappan mellé szerezni, de gondolom ő nem jár a tusfürdőhöz a boltban.

(Érdemes lehet ezt a reklámot összehasonlítani a korábbi Axe hirdetéssel, hasonlóak, de az jó, míg ez nem.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr164783205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása