Újabb vicces reklám következik, európai kultúrkörnek tálalva. Habár nem kívánok vitatkozni a hirdetés ötletességével és humorával, azért több fenntartásom is van.
Elöljáróban nevezzük néven a gyereket, ez egy tésztareklám, egyenesen Olaszországból. A felirat szerint: "Inside that's how you feel", vagyis "Így érzed magad belülről" és láthatunk egy boldog farkast, akinek örömére szolgál a Piroska-eső. Ez nyilván arra kíván utalni, hogy ilyen boldogok lehetünk, ha a Spoleto tésztát esszük. Nagyszerű ötlet, vicces kivitelezés. De...
De. Mint említettem, csak olyan közönségnek jó, akik ismerik a mesét, egyébként eléggé morbid üzenete van a képnek és a feliratnak (kannibalizmus). Aztán mivel a képen két főszereplő is van (1. farkas, 2. Piroskák), melyikkel azonosuljak? Mert a farkas ugyan boldog, de a Piroskák igencsak félnek - én is féljek, amikor a tésztát eszem? Végül a hirdetés a "rossz oldalon" áll, ugyanis a gonosz farkasnak kedvez és nem a szegény Piroskának, ahogy azt erkölcsi érzékünk megkívánná.
Szóval egy érdekes ötlet, szépen és viccesen kivitelezve, csak talán kevéssé átgondolva az érem másik oldaláról.