Nemrég futottam össze ezzel a reklámmal, amelynek kezdetben nem sok figyelmet szenteltem, lévén nem célcsoport, de később érdekes dolgot fedeztem fel rajta és úgy gondoltam, terítékre veszem. A T-Mobile új reklámjáról van szó, amellyel a fiatalokat kívánja megszólítani, elismerésreméltó grafikai világgal.
Kicsit alaposabban szemügyre véve, kiderült, hogy a plakáton látható rajz-.elemek összefüggenek, vagyis egy egyszerű történetet mesélnek el. Főhősünk az első képen kissé lepukkantnak érzi magát, ezért gyorsan menő cuccokat vásárol magának, gondolom a mobiltelefon segítségével. Így felturbózva randizni megy, amit szimbolizál a szívbe foglalt pár.
Innen kezd a történet bizarrá válni. Mozi következik ugyanis, ahol főszereplőnk már két csajt ölel. Ezután számítógépes játék következik, amelyben felvesznek egy stoppost (ugyancsak lány) - nem, nem tudom ez hogy sikerült. Végül pedig menő fiúnk három lánnyal pizzázik, szemmel láthatólag teljes összhangban.
Két eset lehetséges: én vagyok túl öreg vagy a T-Mobile marketingesei túl fiatalok.