Überség

2011. május 18. 11:54 - reklamfogo

t-mobile_uber.jpgNemrég futottam össze ezzel a reklámmal, amelynek kezdetben nem sok figyelmet szenteltem, lévén nem célcsoport, de később érdekes dolgot fedeztem fel rajta és úgy gondoltam, terítékre veszem. A T-Mobile új reklámjáról van szó, amellyel a fiatalokat kívánja megszólítani, elismerésreméltó grafikai világgal.

Kicsit alaposabban szemügyre véve, kiderült, hogy a plakáton látható rajz-.elemek összefüggenek, vagyis egy egyszerű történetet mesélnek el. Főhősünk az első képen kissé lepukkantnak érzi magát, ezért gyorsan menő cuccokat vásárol magának, gondolom a mobiltelefon segítségével. Így felturbózva randizni megy, amit szimbolizál a szívbe foglalt pár.

Innen kezd a történet bizarrá válni. Mozi következik ugyanis, ahol főszereplőnk már két csajt ölel. Ezután számítógépes játék következik, amelyben felvesznek egy stoppost (ugyancsak lány) - nem, nem tudom ez hogy sikerült. Végül pedig menő fiúnk három lánnyal pizzázik, szemmel láthatólag teljes összhangban.

Két eset lehetséges: én vagyok túl öreg vagy a T-Mobile marketingesei túl fiatalok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr134783207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása