A múltkor láttunk egy vizes reklámot, következzen egy újabb - ilyen kánikulában úgyis jólesik a fürdés. Vannak olyan hirdetések, amelyeknél egyszerűen nem tudom elképzelni, mi is fordulhatott meg a dizájner fejében vagy hogy miként engedte "adásba" a szerkesztő.
Ez a mostani RIHO fürdőszoba reklám is ilyen. Besenyő Pista bácsi szóhasználatával élve "normááális?" Adott egy szép kád, tele habos vízzel. Oké. Egy csábító hölgy ül benne, szemmel láthatólag élvezve a kád és a habfürdő adta kényeztetést. Jó. De mi a frász az a két férfiláb a másik végén?!
Megpróbálom vázolni a lehetőségeket:
1 A férfi vízbefulladt és ez elégedettséggel tölti el a nőt.
2 A férfi (még) nem fulladt vízbe, de jó úton halad és ez elégedettséggel tölti el a nőt.
3 A férfi dehogy fullad a vízbe, ehelyett valami mást csinál és ez elégedettséggel tölti el a nőt.
A harmadik verzió esetében a szlogen is a helyére kerül: "A fürdés élvezet." Azt elhiszem...