Egy meglepő hiredetés álljon most itt. Régebben már írtam arról, hogy a halál és a koporsó látványa nem igazán "szalonképes" reklámokban, de ezt a véleményemet most revideálnom kell, mert ez a hirdetés elfogadható. Úgy értem, a képi megjelenés nem sokkoló vagy mélyen lehangoló és ugye az első pillantásra tudható, hogy valami trükk van benne, hiszen Elijah Wood nem halt meg.
Tovább nézve felfedezhetjük, hogy egy mobiltelefon van a kezében, ami további gyanakvásra ad okot, még akkor is, ha öles betűkkel olvashatjuk, hogy Mr Wood halott. Az már csak az apróbetűs szövegből derül ki, hogy tényleg nem halt meg, csak virtuálisan / digitálisan. Egy új reklámkampány részeként híres emberek felfüggesztik Facebook és Twitter aktivitásukat egészen addig, amíg a rajongók emeltdíjas SMS és egyéb üzenetekkel "vissza nem vásárolják" az ideáljuk életét.
Igazából nem tudom, mit is mondjak. Az ötlet nem rossz, de el tudok képzelni más vizuális megjelenést is, pláne, ha digitális halálról van szó. Annál is inkább, mivel a célközönség a fiatal korosztály, bár lehet, hogy a mai vámpír-kultuszban épp ez a menő.