Nemrégiben fortyogtam egy rosszul sikerült festékreklámon, most mutatok egy másikat is. A két hirdetésben annyi a közös, hogy mindkettő világoskék festéket reklámoz. De mennyire másképp!
Az itt látható Nerolac festék egyik tulajdonsága, hogy gyorsan szárad. Az is a teljes neve, hogy Nerolac Quickdry. Mint láthatjuk, eme tulajdonság vizualizása remekül sikerült, még szavak nélkül is tökéletesen érthető, miről is van szó.
A mai kegyetlen marketing-világban elvárható, hogy a hirdető igenis mozgassa meg a képzelőerejét, és próbáljon meg valamilyen képi vagy szövegtartalommal meglepni, felcsigázni. Egy ilyen kép láttán az embernek kedve támad kipróbálni ezt a festéket legközelebb (ha már egyszer festenie kell) és megnézni, hogy tényleg ilyen gyorsan szárad? (Nyilván nem, de a festéket megvettem.) De mihez kezdjek egy festékdobozzal a plakáton és pár lózunggal? Ilyenkor mondják a nagyfiúk, hogy "figyelj és tanulj".