Száradj meg!

2011. július 29. 09:18 - reklamfogo

nerolac quickdry.jpgNemrégiben fortyogtam egy rosszul sikerült festékreklámon, most mutatok egy másikat is. A két hirdetésben annyi a közös, hogy mindkettő világoskék festéket reklámoz. De mennyire másképp!

Az itt látható Nerolac festék egyik tulajdonsága, hogy gyorsan szárad. Az is a teljes neve, hogy Nerolac Quickdry. Mint láthatjuk, eme tulajdonság vizualizása remekül sikerült, még szavak nélkül is tökéletesen érthető, miről is van szó.

A mai kegyetlen marketing-világban elvárható, hogy a hirdető igenis mozgassa meg a képzelőerejét, és próbáljon meg valamilyen képi vagy szövegtartalommal meglepni, felcsigázni. Egy ilyen kép láttán az embernek kedve támad kipróbálni ezt a festéket legközelebb (ha már egyszer festenie kell) és megnézni, hogy tényleg ilyen gyorsan szárad? (Nyilván nem, de a festéket megvettem.) De mihez kezdjek egy festékdobozzal a plakáton és pár lózunggal? Ilyenkor mondják a nagyfiúk, hogy "figyelj és tanulj".

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr874783230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása