Az egészségtudatosság jegyében következzen egy fogkrém-reklám, amely az egyszerűségével hódít. A fogkrémreklámok általában csillogó fogsorú férfiakat és nőket mutatnak, akiknél tudjuk, hogy a mi fogunk olyan fehér sosem lesz vagy ha igen, az biztos nem a propagált fogkrémtől. A másik tipusú fogkrém-hirdetés a "fogorvosok is ezt ajánlják" szlogennel próbálkozik magának hitelt szerezni, de szerintem a fogorvosok majdnem minden fogkrémet ajánlanak, a lényeg, hogy mossuk meg napi kétszer. És végül vannak a fogmosás aktusát ábrázoló hirdetések is, amelyek nem túl szalonképesek óriászposzteren.
És akkor elérkeztünk az itt látható hirdetéshez, amely szakít minden sablonnal és előtérbe helyezi magát a terméket, illetve ötletesen utal az elérhető eredményre: olyan erős fogakra, amelyekkel még az utolsó cseppet is kipréselhetjük a tubusból. És bár ez is van olyan túlzás, mint a hófehér fog és a fogorvos ajánlata, azoknál mégis sokkal meggyőzőbb és kreatívabb.
A szlogen sem állít semmi hihetetlent: "Erősebb fogakért és egészségesebb ínyért." - tökéletesen elfogadható, semmi túlzás. Megyek is Colgate-et venni.