A fényképezőgépek reklámozása viszonylag hálás feladat, hiszen rengeteg kreatív ötlet kapcsolódik a fotózáshoz. Nálam is terítékre került már ilyen, jó és rossz is, most is jöjjön egy ilyen. A Nikon arcfelismerő rendszerét népszerűsítő hirdetés vegyes érzelmeket keltett bennem. Egyrészt látványos, humoros és ötletes, másrészt rémisztő - célcsoport kérdése.
Egy mosoly- és arcfelismerő kamerát reklámozó képhez egy kicsit sötét és baljós a háttér, ez szerintem erősen levesz a képi megjelenés értékéből. Az ember fia élénk színeket várna egy fotómasina hirdetésétől, nem pedig ilyen komor árnyakat. Ugyanakkor maga az ötlet szó szerint szellemes és haláli (ezt a nyelvi ziccert nem hagyhattam ki). Mindenképpen előnye, hogy nem klisével manipulál (vagyis nem 12 partiarc van a képen), hanem próbál egyedi lenni. Nekem bejött.