Csupasz valóság

2013. március 01. 11:19 - reklamfogo

mizunoads.jpgVannak olyan reklámok, amelyek többévnyi ciki... cikkezés után is elgondolkodtatnak. Ilyen a most bemutatott Mizuno futócipő hirdetése is. 

Egyrészről igényes grafika, értelmes szlogen (Only we study your body so thoroughly before making a running shoe, vagyis Csak mi tanulmányozzuk ilyen alaposan a testedet, mielőtt futócipőt készítünk) és nem utolsósorban érthető üzenet. Másrészről azonban az ábrázolás természetessége és színválasztása sokakban a vonzalommal éppen ellentétes hatást érhet el, mert ugye ez itten mégiscsak egy lecsupaszított láb, a maga nyers valóságában, ugyebár...

Szóval vegyesek az érzelmek, nem tudom, egy ilyen cipellőben vajon nem állandóan az izmaimra és izületeimre gondolnék-e, amikor meglátom. Kockázatos dizájn, annyi biztos, hacsak a célcsoport nem a medikusok voltak.

Szólj hozzá!
Címkék: Sport Sajtó Print

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr975111373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása